Юридична компанія Варта
Твій надійний юридичний радник та партнер
Блог Юридической компании Варта (Киев) Страница в Facebook Юридической компании Варта (Киев) Юридическая компания Варта (Киев) в Google+ Персональная страница Юридической компании (Киев) Варта в Живом Журнале Twitter Юридической компании Варта в Киеве

Реєстрація ТОВ в електронному вигляді

Registraciya OOO v elektronnom videЦя стаття покликана допомогти нашим громадянам провести реєстрацію ТОВ або ПП швидко і в найкоротші терміни, скориставшись так званою електронною реєстрацією.

Наші громадяни багато чують останнім часом від політиків різних мастей про суттєве спрощення порядку ведення бізнесу в Україні та безумовно самі чиновники не перестають хвалити себе за ці найчастіше міфічні досягнення. Однак все-таки деякі позитивні зміни у сфері реєстрації підприємництва є. Але про які зміни йдеться запитаєте ви?

А говоримо ми про впровадження електронної реєстрації при реєстрації бізнесу.

Отже ви вирішили провести реєстрацію ТОВ або реєстрацію ФОП в електронному вигляді – що для цього потрібно?

У середині серпня 2011 року було внесено зміни до Закону України № 755-IV від 15.05.03 року. Основним нововведенням, яке активно почало використовуватися бізнесом лише на початку 2014 року стало впровадження можливості проведення реєстраційних дій шляхом подання документів в електронному вигляді.

Чинна нормативно – правова база дозволяє провести електронну реєстрацію:

  • юридичної особи, що створюється шляхом заснування нової юридичної особи (первинна реєстрація юридичної особи);
  • фізичної особи, яка має бажання стати підприємцем.

Головною «фішкою» електронної реєстрації бізнесу є можливість подачі документів в будь-який відділ державної реєстрації на території України незалежно від Вашого фактичного місця знаходження. Що це означає? Це дає можливість перебуваючи, наприклад, у Києві, провести реєстрацію ФОП, який зареєстрований в будь-якому іншому населеному пункті України. Написане в повній мірі стосується і юридичних осіб. Без сумнівів це дозволяє заощадити час і кошти – тепер немає необхідності для проведення реєстрації їхати в інше місто і займатися пошуком місцевих юристів.

Яка процедура електронної реєстрації ТОВ?

Все відносно просто – необхідні для реєстрації дії проводяться на спеціально створеному інтернет сайті «Реєстраційний портал».

Для успішної роботи з порталом необхідно створити спеціальний аккаунт – він використовується для ідентифікації користувача порталу, а також для перегляду інформації про стан реєстраційної дії, отримання електронних документів.

Для авторизації та реєстрації на порталі необхідно отримати електронний цифровий підпис (ЕЦП) – отримати її може будь-хто, який має ідентифікаційний код в Центрі надання послуг при органах ДФС Украіни. Так – ви абсолютно правильно зрозуміли, що без візиту до наших рідних фіскальних органів і тут не обійтися. Для отримання ЕЦП необхідно мати при собі паспорт та його копію, ідентифікаційний код і його копію, а також заповнити спеціальну заяву.

Після виконання описаних дій, можна скористатися послугами реєстраційного порталу в повному обсязі.

Прочитавши написане виникає думка: «Як все просто! Будь-хто зможе це зробити самостійно!»

Дійсно, саме цим принципом і керувалися реформатори у сфері державної реєстрації. Але слід нагадати, що простота в подачі документів не скасовує обов’язкові вимоги до форми і змісту таких документів – існує досить значна маса підзаконних нормативних актів, які регламентують порядок складання документів для проведення реєстрації, а також встановлює суворі вимоги до їх змісту.

Наша юридична компанія має чималий досвід у сфері реєстрації бізнесу. Ми надамо повну консультаційну підтримку з усіх питань реєстрації підприємництва, якісно і швидко складемо необхідні документи і проведемо реєстраційні дії.

Якщо Вас цікавлять наші ціни на реєстраційні дії у сфері підприємництва, то ви можете ознайомитися з ними тут.

 
Оставьте свой номер и мы Вам перезвоним
Спасибо за обращение!

Мы свяжемся с вами в ближайшее время

Copy Protected by Chetans WP-Copyprotect.